Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

  1. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć informację o spostrzeżonych lub wadach Protokół reklamacji
  2. Towar należy odesłać na adres:  Hi-Octane Sp. z o.o., ul. Romana Maya 1, 62-032 Luboń.
  3. Reklamacje rozpatrywane są standardowo w terminie 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony drogą telefoniczną lub mailową.
  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta sklep poniesie koszty wysyłki nowego towaru do Klienta i zwróci koszty wysyłki reklamowanego towaru do sklepu.

ZWROTY TOWARÓW

  1. Klient ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.
  2. Zwrot może dotyczyć jedynie towaru nieużywanego.
  3. Zwrot powinien nastąpić w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT)
  4. Wraz z towarem należy załączyć dokument zwrotu zgodnie z załączonym na stronie sklepu formularzem: Pobierz formularz
  5. Zwracany towar należy odesłać na adres: Hi-Octane Sp. z o.o., ul. Romana Maya 1, 62-032 Luboń.
  6. Warunkiem akceptacji zwrotu jest spełnienie wymagań zapisanych w pkt. 3
  7. Sklep zwróci Klientowi kwotę zapłaconą przez Klienta za towar niezwłocznie, w takiej formie w jakiej nastąpiła płatność.
  8. Przesyłki wysyłane na koszt sklepu (za pobraniem ) nie będą przyjmowane.

Automatyczny formularz zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl